bloc party - banquet

shit, jag börjar bli som min kusin. jag försov mig idag, inte lite för den delen. utan vi snackar halv tolv. eftersom jag slutar två och hade onödig lektion kändes det inte alldeles lockande. åh, jag är kass. men nu är jag utvilad iaf?
jag har precis skrivit klart en del av samhällsarbetet. jag orkar inte träffa ludde och marco för att skriva på det så jag skrev det mesta istället. hoppas det funkar? nåja, annars är det inte mycket mer jag ska göra idag. jag borde sitta med engelskan men den försummar jag mest nuförtiden. jag kan ta det imorgonbitti på prjektarbetet. annars är det prov i bioteknik men det är om en vecka exakt. kanske ska småplugga till det nu? äh, får se. projektarbetet är ångest så det sparar jag till lovet. dumma viktor har säkert inte gjort något än. jag kan inte göra ett piss mer än att ha ångest. arbetet är skrivet av mig men experimentet är desto viktigare. åååh
nej som sagt, det tar man sen.

ni kan få en fin låt sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0