blöh

igår var det fest hos matilda 19 år. jag hade ett sånt jävla problem med att hinna med bussarna och att de sedan var sjukt försenade gjorde det hela inte bättre. när jag åkte hem klickade inte någon av mina bussar hem med den jag tagit från valdemarsro till gustav. så jag gick och gick för att slippa stå och vänta. hamnar utanför stippes med en massa annat folk som precis som jag står och väntar på bussen. vad fan gör busschauffören om inte gasa som fan och köra förbi hållplatsen och oss. det är sånna småsaker som får mig att hata denna stad. ååh jag blir så jävla förbannad! så jag går hem och precis när jag ska gå in i trappuppgången kör nästa buss förbi mig. jag längtar tills jag slipper detta skit. blä. annars var festen mysig men jag var väl inte på topp om man säger så. gick hem i hyffsad tid, kom hem betydligt senare pga fucking jävla busstrafiken. så tråkigt nog kommer nog matildas födelsedag vara väldigt förknippad med sjuka busschaufförer. jag hoppas att du hade det trevligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0