ett ord - bakis.

det var en fin kväll igår! charlotte var verkligen pepp och det smittade av sig :)
vi shottade massa gott här hemma och vi gjorde alldeles för många goda drinkar! sedan bar det av till möllan där vi tog en öl på vinyl och vips så var vi på kb! alltid trevligt att träffa fint folk, alla dansade och hade sig. tråkigt bara att musiken var halvdann men jag, viktor och anton gjorde det bästa av det =)
men idag mår inte jag alldeles för bra, det är tungt. mamma väckte mig vid halv ett och släpade med mig till stan för att leta inredningsgrejjer till hemmet. puuh, det blev mycket att bära men nu är det klart!
nu ska jag bara lägga mig ner och sova eller läsa eller se en film eller något. ikväll får jag se vad som händer! jag tvivlar på att det blir utgång men åh vad jag hade velat festa en lördag ute. problemet är bara att det är 20 årsgräns överallt och att jag kommer känna mig ännu mindre i sällskapet jag joinar isåfall.
nej, time to go, herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0