fin dag!

fast det var en lång och jobbig dag så blev den ändå ganska fin, det var mycket snack om det senaste. killar, killar, tjejer med marco och theo. den förstnämnda har hunnit med london, sthlm och visby under lovet!
nåja, igår var sjukt trevligt! filmen kunde vi inte riktigt greppa men jag kan konstatera att daniel day lewis verkligen är värd sin oscar! den var bra men det blir till att analysera sönder den idag tror jag. kom hem alldeles för sent (filmen var nästan 3 h lång..) och nu är jag sjukt trött. mycket att ta in nu. borde egentligen varva ner med en film ^^
ska öva lite på biotekniken till imorgon och sen ska jag ringplinga lite,

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0