kallt som fan

mår verkligen skit idag. mentalt orkar jag inte tänka över för det fysiska räcker och blir över. sitter här och gapar som en annan fåne. har ont i halsen och huvudet, kroppen med. snälla inte influensa på väg. är så himla seg. sov precis men inte är jag piggare för det.
jag ska vänta på mamma nu och bädda ner mig igen i varma sängen och dra fram datorn nära mig och sätta igång filmen I´m not there. så ska jag se på min favorit christian bale när han gestaltar bob dylan (känns som att han är död när de gör en sådan film) och lite andra folk som gör det. men mest av allt ska jag nog gråta en skvätt för att heath ledger är med i filmen, den och batman filmen är hans sista som han hann med. så det är lite jobbigt. han som var så bra. tragiskt. men ja, nu dör jag snart typ av att sitta här så jag tror jag trycker på play och lägger mig ner på huvudkudden.

image652

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0