lightfri i två dagar

japp, jag måste försöka minska på mina cola light vanor. cola light lime tillverkas inte ens längre så varför fortsätter jag ändå? ett ord - beroende. jag har iaf inte druckit det sedan i söndags. så två dagar, snart tre. wee. får se hur länge det håller i sig. kevin har varit läsk och godisfri i 13 dagar nu tror jag (doktig påg) och det är väl som han säger att det är de första dagarna som är jobbigast. jag ska bara komma förbi dem.. tänkte köra godisfri när jag ändå var igång men det sprack idag. känner att colan är första prioriteringen eftersom jag inte käkar så mycket godis nu längre ändå. så colan, väck! vi får se hur det går. jag tänker fan hela tiden på det. ska äta lite nu, vad gott det hade varit med en cola till det. men nej, det får bli isvatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0