loco

varför ska det vara så svårt för? jag vågar inte träffa folk som bjuder ut mig. så istället kommer jag på den kassaste lögnen som finns och sitter ensam hemma istället. jag förstår inte vad det är med mig. han är ju snäll, han är söt, han är en sån där perfekt typ. kanske är det det som får mig att avskräckas. ändå är han så himla gullig och vägrar boka upp sig för ikväll och säger att jag är välkommen dit om jag vill så fort det där problemet är överstökat. jag är så dum!
det finns andra kvällar intalar jag mig själv. vi har ju hela lovet på oss. sen är han kanske bara ute efter att se en film, vad vet jag? en härlig bortförklaring jag intalar mig själv är att jag fortfarande är sjuk vilket inte alls stämmer! jag mådde halvdåligt imorse men sen sov jag vidare och vaknade hängig och slapp men inget ont. såå. varför är jag så dum för? det är bara en film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0