my kind of guy

hiih
när jag var fem år fick jag sitta uppe på måndagarna till tio om jag lovade att hålla för mina ögon när blod och hemskheter visades. jag och mamma var som besatta av cityakuten och jag har varit det sen dess. eller alltså, jag kollar inte längre på de där töntiga avsnitten med neeela och sånna fånar utan de gamla just nu som repriseras. jag tror att carter var den som fick mina ögon att titta på pojkar. han är så himla söt och snäll och allt sånt som man bara vill ha hos en kille. jag vet att jag är töntig men fy alltså. det är drömkillen! den lite sådär töntiga men ändå bestämda killen som vet vad han vill. och så är han smart, det gillar man! och sådär perfekt utseende. är jag den enda som tycker så?

image661

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0