någon som såg oscargalan?

fyfan. frågan är om jag någon gång varit så trött! vaknade för en halvtimme sedan av det fina vädret och för en gångs skull önskar jag bara skitväder så att det är mörkt och härligt i mitt rum så att jag kan sova lite till. jag tror att jag höll ögonen uppe fram tills bästa manliga huvudroll hade fått sitt pris. men fan vad jag suger. jag har lyckats blunda lite och vips så har jag somnat. så jag missade utdelningen av bästa regi och manus samt bästa film. det är tunga priser så nu är jag lite ledsen. men ganska mysigt var det ändå. fin gala! duktiga som lyckades få ihop den på 11 dagar. det var ju för så länge sedan som manusförfattarna slutade sin 100 dagar långa strejk. men oscargalan gick igenom och det är vi glada för!
det roliga är att tvn var på när mamma kom in i rummet imorse för att väcka mig vid halv sju. jag kan bara ha sovit i en timme då för sist jag kollade klockan var den kvart över fem. hon stängde av tvn, pustade lite och jag tror att hon skrattade. sen gick hon ut, lämnade mig i sängen. det är kärlek. haha. jag tror att hon förstod vad jag gjort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0