oh my

snackade precis med datorexperten kevin. jag har sökt efter powerpoint i min dator och jag har tydligen bara powerpoint viewer vilket inte fungerar. det tråkiga är att man inte kan ladda ner powerpoint för att det behövs en nyckel för att komma in. så jag har inget powerpoint. riktigt dåligt! måste ringa thomas någon dag och höra om han kan fixa det. vi har säkert nån cd med det här hemma någonstans men det är inget som jag orkar leta efter i nuläget. min snälla kusin (inte viktor, han är dum just nu pga projektarbetet) kevin sa att jag kunde få komma dit nån dag och fixa min presentation. kanske ikväll om inget annat dyker upp. we´ll see. men nu ska jag ladda ner en monty python film och lyssna på hög och bra musik samtidigt som jag städar mitt rum!

image657

bless!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0