oscarsgalan

okej. nu är det klippt. jag måste bara få se oscarsgalan. jag måste få se om mina favoriter vinner inatt. jag har två riktiga favoriter och det är casey affleck som bästa manliga biroll i "the assasation of jesse james" och Hal Holbrook från "into the wild". fan, de är båda biroller. okej, måste jag välja så tar jag nog den sistnämnda gubben. så sjukt bra han spelade! jag fick tårar.
alltså betyder det att jag kommer att somna vid sex-sju tiden inatt. jag har en redovisning imorgon som jag inte börjat på. eller jo allt är klart förutom powerpoint. skitsamma. ja, vi vet ju hur detta lär sluta. jag har lite ont i halsen. kooom igen. detta är ju fan det viktigaste som händer i februari månad!

image662

bild från "into the wild"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0