pepp pepp sommar

jag vill så gärna ha sommar! igår skulle jag ha pluggat en massa men det sket sig (såklart). satt och kollade igenom en massa sommarbilder istället och drömde mig bort. nu vill jag verkligen slippa detta skitet. ge mig sommar nu!

ångest just nu:

projektarbetet
februarimånad
bioteknikredovisningen
kallt
kassa betyg som jag kommer att få om jag fortsätter såhär
tråkigt lov
jobba hela helgen
ostädat rum
tråkiga väggar
mobil som är knäpp
att jag inte kan tvätta
att min tv-box inte fungerar nu när jag behöver den (animal planet, travel channel, doscovery channel m.m)
ingen bra bok att läsa
inte så mycket pengar som jag vill ha
4 månader till friheten

sen en massa jobbiga saker som man inte vill ta upp här som man bara tänker ännu mer på när man får lite ångest. ge mig bara juni-juli månad så ska nog allt fixa sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0