press hold

nu har jag sett carter (så snygg) och cityakuten. nu är det fredag och sådär tråkigt väder ute. om två timmar sitter jag på en spinningmaskin och tänker på varför jag gav upp idrotten och konditionen. den ska tillbaka!
efter det blir det cykla hem i illfart, in i duschen, äta och prata lite med mamma och viveka (bästa) för att sedan fixa mig så smått. vid niotiden eller något sånt ska jag in till lund för att hälsa på kalle och hans studentvänner. jag hoppas att det blir kul och jag hoppas verkligen att han följer med oss tillbaka till malmö och kb. det känns inte kul om alla går vidare till någon nation där lilla linn inte kommer in. så kort sagt, jag hoppas att denna kväll blir fin och bra! men eftersom kim redan lovat att önska amanda åt mig på kb så kan det inte sluta illa!
nu ska jag lyssna på massa keane och morrissey som jag alltid gör på fredagar,

bless!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0