så här hemskt kan det vara att dyka

alltså jag förstår inte vad hans problem var. han var dykinstruktör och ändå är han så dum så att han skiter i sin parkamrat, tänker mer på sin kamera än sitt liv, inte släpper sina vikter när han bara sjunker. till slut är han nere på 90 meter och det tog honom endast 3-4 minuter att ta sig ner dit! så jäkla sjukt. man följer hela hans väg ner in i döden. creapy. se det, do it!

kan påpeka att det inte är alltför många dykare som dött under åren. men just på den platsen i egypten, på dahab har över 100 pers misst sitt liv sedan 1968. det är läskigt. jag vet inte vad ni tänker men jag tänker på bermudatriangeln och sånt skit. jag menar, dykaren uppför sig inte normalt och han är trots allt en instruktör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0