show me how to live

fy vad jag var sugen på semla. det var det enda vi snackade om idag i skolan, fettisdagen. när jag väl fick tag på en efter mycket om och men så insåg jag varför jag aldrig äter semla. några tuggor senare mår man så jävla illa. så tack semlan, vi ses nästa år!

jag har precis sett en väldigt pinsam film. det blir så när man sett så himla mycket och bara vill se något annorlunda. guldkompassen, HAHA. den var lika kasst som jag trodde. jag var bara tvungen att se vad det var för film, jag menar daniel craig (james bond) är med och jag kände bara vafan, han är väl ändå stämplad som bond och inget annat. så blev det. sorry snubben, vi gillar dig som bond men inget mer. det är bara sean connery som kan gå vidare från bond och utvecklas som skådespelare, det är okej. inte detta. att filmen dessutom inte är den sista är ännu tråkigare. den slutade precis som i en sagan om ringen film, du måste se nästa för att fatta. hate it. jag var tvungen att se den i omgångar, tråkigt. jaja nu är den sedd. en film som jag är grymt sugen på just nu är into the wild. efter att ha sett trailern och vem som regisserat den (sean penn) känns den sevärd. inte så mycket ståhej kring den som de vanliga filmerna som görs i usa, i like it. så i nuläget laddas den ner.

jag vet att mitt liv bara verkar bestå av filmer och klagan på skolan men så är det. mitt liv ser ut så för tillfället. jag ser filmer för att jag älskar det och för att fly verkligheten och allt vad det innebär. jag klagar på skolan för att det är sjukt jobbigt och jag hatar min klass och linjen. jag får klaga. så är det. men i gengäld brukar jag få fina helger med fina vänner. bonuus.
så, jag säger det igen. ikväll borde jag plugga till samhällsredovisningen eller bioteknikprovet (så svåårt) men istället botar jag nog ångesten med en film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0