sjukaste!

ååh måste berätta en sak som hände inatt!
jag hade tagit in ett glas vatten och hade knappt druckit något ur det, vad blir det då? joo, fullt glas med vatten.
klockan tre på natten får jag ett sms av min kära kusin som skriver något i form med vad är telefonnumret till frisören? hoppar upp ur sängen av en jäkla sms signal, riktig panik blev det! vad gör jag inte? råkar slå till glaset som inte alls står vid mobilen och ut flyger vattnet. vad gör jag då? joo, jag slänger min filt på vattnet och hoppas på det bästa. jag skulle vilja skriva att jag faktiskt gjorde det i sömnen men då ljuger jag. åh vad jag är kass. att min första instinkt är att slänga en filt på vattnet och hoppas på det bästa istället för att gå ut i köket och hämta en disktrasa. jag hoppas att mamma inte märker vattenfläckarna som nu finns på golvet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0