splitting games

jag lyckades somna igår efter att jag skrev inlägget vid tre tiden. så lördagen var precis som förra lördagen. jag vaknade, strosade runt i två-tre timmar för att sedan somna och vakna vid fem sex tiden. åh vad bortkastat. men åh vad skönt.

idag borde jag sätta mig ner med marco och ludde för att skriva på ett samhällsarbete men fy tusan för det. redovisningen är på fredag, jag har hellre en härlig söndag än att tillbringa den med skolarbete som man kan hålla på med på någon tråkig veckodag. inte för att jag har något speciellt inplanerat idag men ja, ni hajjar säkert. man vill ha sin helg när man kan få ha den. jag menar, det är bara plugg eller kanske mer ångest inför plugg på söndagarna och för en gångs skull vill jag slippa det. just saying.
11.11. jag ska önska mig något. sådär, klart. hoppas bara att det slår in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0