studentkorridor

det var så himla kul igår! åkte till lund och smålands nation för att träffa kalle och erik var där! jag och anton skulle egentligen stuckit in till malmö vid tolvsnåret men icke. det var för kul där enligt mig iaf, helt härligt folk! så vid två tiden stack erik, kalle + vän med oss in till malmö och alla förutom en viss tråkmåns tog sin in till kb. kass musik men sjukt kul ändå! orkade ändå inte dansa så mycket så det blev mest snack med erik medan kalle + hanna(?) stod tätt omslingrade.

nu är det tråkigt nog slut på det roliga. jag måste jobba om en timme och imorgon är det 13-21. så en riktig jobbhelg är vad jag har framför mig. trååkigt. får ha fokus inställt på lönen och att jag faktiskt jobbar med gun :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0