superstar

åh ikväll såg jag packat&klart. det handlade om fridykning i dahab och jag var så inne i det att jag inte ens svarade i mobilen när en pojke ringde. men jag har fått förlåtelse, bara för att liksom. usch jag vet inte vad det är med mig. men jag är glader. alla var så snälla i skolan idag, t.o.m. min lärare i projektarbete. hon hade förståelse och ett tag såg det ut som att hon skulle krama om mig och trösta. sedan följde en fin cambridge lektion med alla rätt på hörförståelsen (WHATA) och efter det flöt det liksom bara på. mvg på samhällsarbetet och sen fina lektioner i svenska och religion. nu lyssnar jag på junos samlingsalbum och den är så fin. filmen och låtarna. ååh jag blir helt yr. ni måste ladda ner albumet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0