the scientist

snacka om att jag kommer att få se en sur projekthandledare/biologilärare/biotekniklärare imorgon på biologin. eller ja, närmare sagt min halvklass som har bioteknik kommer att få se henne sura. det var två timmars håltimme idag och av 12 personer tror jag att 3 kanske dök upp på lektionen efter hålan. vi orkade inte. förstå att du är kass nu? nåja, jag fick en fin sömn och skummade igenom samhällsarbetet. jag tror jag kör en tim och går på känslan på redovisningen på fredag. det känns bara dumt att plugga in vad man ska säga när man ändå har koll på det. eller ja, ni hajjar.

på lördag är det jobb och jag tänkte ha en alkohol och festfri helg. jag får se hur det slutar. jag blev nyss bjuden på nåt event nere vid hamnen(?) av anton. massa folk ska dit, verkar dock mest vara petri och borgarfolk. så jag tror jag hoppar men man vet aldrig. jag borde testa men vi får se. att det är shotar för 20 kr är så jävla taskigt. vi mobbade har ju inget att förlora på att gå dit. de superstylade tjejerna dansar och jag kan ha race med killarna. eller något.. nä ni, jag vete tusan. sen vill jag inte ge falska förhoppningar som jag efter i fredags tror att vissa har efter att ha talat med charlotte =/ oops.
vi får helt enkelt se hur helgen artar sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0