this years love

idag var det musikal i skolan. det var fint att se på folk och höra nathalies ljuvliga basstämma i bakgrunden.
annars har jag mest haft ont i halsen och snuvat, det känns inte kul nu sådär lagom till lovet. men jag tror att det går över snart, det gör det alltid. usch, jag måste sätta mig ner snart och plugga svenska till imorgon men det blir bara inte så. jag måste bli som klass 9a på johannesskolan och ta tag i skolan! ni såg kanske serien/dokumentären idag på tv? sveriges sämsta klass får sveriges bästa lärare. hoppas de fixar det! annars satt jag mest och tyckte synd om allah som inte ville vara med på gymnastiken. fattar inte lärarna att han inte vill vara med för att han haft någon traumatisk upplevelse inom det? jag tror det. hur som helst, det blev en riktig tv-kväll, innan dess släpade jag mig som sagt till skolan för lite tråkiga lektioner och sedan musikalen. så har min dag sett ut, sov två tre timmar med. givande dag som alltid under skoldagarna!

Kommentarer
Postat av: kim

haha jag kände med allah, som fan

2008-02-13 @ 08:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0