time to go

jag blev så glad när jag fick se och höra låten till strokes videon som kim laddat upp i sin blogg. så länge sedan jag såg den! har dvdn här hemma någonstans!

igår var trevligt. jag mötte upp med anton+vänner för att ta en öl eller två på golden men det var så stängt som det kan bli så vi tillbringade kvällen på cornelias(?) istället på lilla torg. jag och fem killar, precis som det ska vara! tror jag kom hem vid två tiden. så japp, det var en rolig kväll. det sjuka var att acke var en utav vännerna så det blev härligt att ses igen. lite konstigt bara med tanke på omständigheterna.

idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. skriva lite skolarbeten är kanske ett måste. eller egentligen inte men skönt att få det överstökat. annars är det kanske bio ikväll, vi får se =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0