wah

fin kväll igår! jag stötte på nathalie på le fou och det var fint och bra! dock lite tråkigare musik än vad jag förväntat mig. eller vad vet jag, jag trodde att det skulle vara bra musik hela kvällen, jag fick nöja mig med superbra musik halva kvällen i form av strokes, morrissey och lite sånt mysigt. vad vi dansade! sen var det faktiskt ganska skönt att det hela slutade vid två tiden, så efter att marco ramade mig hem så hamnade jag i sängen vid halv tre tiden. skönt! vaknade dock vid tolv tiden och kom på att det är för fint väder idag för att sitta inne och plugga. så med det sagt ska jag och mamma ut och gå i vår fina park alldeles härintill och jag struntar nog i provet som jag ändå kan göra om snart.

bless!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0