what a day

denna dag har varit slitsam, så otroligt slitsam. jag hade dubbeltimme i fysik och jag lyckades faktiskt slumra till för en sekund eller två några gånger. sjukt! så trött var jag. så efter skolan slängde jag mig i sängen. sov fyra-sju. det känns fan bra nu. ska för en gångs skull se lost ikväll på 4an. så länge sedan jag såg det nu, vill se hur det ligger till. annars hoppas jag att ni ser greys anatomy ikväll. det är ett spännande avsnitt :) ååh jag måste berätta! addisons serie private practice är fan nästan bättre just nu. jag är så trött på meredith så det var skönt att se hennes serie. wah, se den! do it!

Kommentarer
Postat av: kim

ja meredith är så jääävla jobbig

2008-02-27 @ 22:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0