åh,

lyssnar på bryan adams och funderar på om jag orkar läsa fem sidor till och verkligen kunna dem idag, lika bra att få det överstökat kanske. med lite musik går det nog bra. sen är klockan bara tjugo över tre, det känns bra! jag kan börja vänja mig vid de här korta dagarna i skolan.
annars varierar jag lite då och då med ett avsnitt av någon serie eller någon film, men inte än! en som jag börjat kolla på helt sådär är one tree hill, vafan. såg förra avsnittet på tv och hade inget att göra så kollade vidare. nu är den säsongen slut (var bara något avsnitt) och har sett det första på nästa säsong. HAHA. det är ganska mycket som hänt. ojoj. ja, det är väl som oc som man följde förr. helt plötsligt har det gått något år och man vill se vad som hänt. man såg det trots allt så ofta när man var mindre. får se om jag orkar kolla vidare, det är iaf bättre än att plugga. ska bara få in lite mer om tunntarmen i huvudet sen får vi se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0