bästa kvällen på länge

gårdagen var helt sinnes! sinnes bra! jag är glad att jag gick ut och trotsade jobba dagen efter! det var en sjukt fin förfest hos matilda med en massa fina människor och jag mådde bra. det spelades fin musik från matildas nya dator och jag kom tillbaka till mina gamla vanor med att kissa en massa (kan bero på extremt mycket intag av alkohol) och det var fint med det där tjejsnacket på toan. det blir oftast så. sedan hamnade vi på centralen, jag och sara gick ifrån de andra för att hälsa på världens bästa charlotte som var otroligt snygg och fräsch till skillnad från oss. hon är så duktig så.
det blev en massa hopp över staket för att ta en genväg in till lilla torg och sedan fick vi billig öl av självaste rashid! det var coolt. alla stack till kb men jag, marco, anton och hans vän satte oss tillrätta och vägrade stressa. det är det som jag älskar med de kusinerna. de är fan som jag, haha. två söta helsingborgare bad om att få sitta med oss och jag försökte agera guide genom malmö och det blev bra. jag och simon umgicks en del den kvällen. ja, när jag tänker efter umgicks jag nästan bara med grabbarna. det var finfint. vi satt för en gångs skull i vinylbaren och jag bekantade mig med en massa andra söta pojkar och det hela var bara toppen! bra musik, finfin xider med sånt fint blingbling i och kärt återseende av en massa folk man inte sett på år och dar!
det hela slutade med att en snubbe från min skola var vår taxichaufför och körde hem oss alla. ååh vad fin kväll det var, fler av dem tack!

image582

image583

image584

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0