becksvart

igår var matilda här och det var riktigt fint och trevligt. tråkigt nog var vi för tröga för filmen atonement (whats up med namnet?) och stängde av filmen efter en timme då vi bara snackat om annat. idag fick jag dock reda på att den är oscarstippad. hah! jag måste nog fortsätta se resten av rullen.
annars har dagen bestått av jobb, jag tycker jag skriver det alldeles för ofta nu men så kan det vara. hela butiken släcktes ner i tio minuter vilket gjorde att jag hamnade i beckmörker med två tanter som fick panik och absolut inte kunde vara där inne längre. annars har jag, mattias och yoshi haft muffinskrig i matrummet, slutat lite tidigare och snackat en del. med andra ord, jag älskar att jobba ute på golvet med dem istället för att sitta i kassan hela dagarna.
fy vad det snöar! och vad halt det är ute. stackars tanter som åker in på sjukhus hela tiden för att de ramlar. nej nu ska jag mysa i soffan med mamma och kanske somna eller något och gotta mig åt att det är studiedag på måndag! yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0