belief

historia, historia. fan vad jag pluggar. ändå två timmar idag, lite mindre kanske. varför? jag vet inte men det känns bra. så bra.
idag fick jag tillbaka hur mycket grejjer i psykologin som helst. arbeten hit och dit. mvg i alla. ändå orkar jag inte fortsätta. jag måste få mvg i kursen.
wah. ni missar väl inte ännu en av jane austens dramatiseringar ikväll på svt 1 21.30-23.05? jag ska se det! ikväll är det northanger abbey. jag har tyvärr inte läst boken. måste komma till skott med det. jag har sett så många dramatiseringar och filmatiseringar av jane austen men ändå bara läst stolthet och fördom. klart jag älskade boken. men varför är jag så seg med att låna ännu en? nej, ikväll blir det brittisk tv-serie. jag hoppas på det bästa!
imorgon har jag endast fysik, två timmar. så lär det bli 4 veckor framöver då samhällslektionen är att jobba hemma. yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0