blame it on the moon

varför är jag så kass på att skriva labbrapporter? jag menar riktigt kass. mina lärare måste ha missat allt när de rättat mina rapporter. för att få vg i en labb i fysik är inget jag kan förstå. vg och mvg i biologi och bioteknik är bara tur. hoppas då att turen håller i sig. för nu mina vänner, nästan tre sidor senare är jag klar med min rapport om ännu en DNA-analys fast denna gång med PCR-metoden. det fanns så mycket konstiga ord att rättstavningsgrejjen inte hann med. en massa röda streck men vad gör det om hundra år?
lite mer cola sen är jag kanske på hugget för lite historia.
åååh igår fick jag reda på att jag ska göra ett arbete i samhälle. jag, marco och ludde fick om filmhistorian! faaan vad kul och enkelt! jag älskar för övrigt vår sh-lärare. gamla pg som ger oss fri tid på fredagseftermiddagarna fyra veckor framöver för att skriva på arbetet hemma. det betyder att jag slutar 11 istället för 3, och det på en fredag! det är vi fan värda så mycket som vi går i skolan. yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0