blommig klänning

jag lyckades försova mig idag! jag skulle ju bara gå i skolan i typ två timmar och ändå! jahaja det finns ingenting som jag kan göra åt det nu men det känns lite surt. äh, skitsamma! det var säkert mitt undermedvetna som bad mig att sova lite längre!
nu har jag pluggat lite biologi, duschat men inte håret som får vänta tills ikväll så det är pretty smutsigt. men det skiter jag i. nu ska jag in en sväng i stan och hoppas på att jag hittar något fint att ha på mig, annars vet jag inte vad jag gör.
åh, vad jag luktar gott! det är inte ofta jag har parfym, jag har så svårt att falla för någon och detta är andra gången det händer, vilken dröm! min första var calvin clein som var sådär fint blågrön och någon sommarupplaga som inte längre finns =/ och nu fick jag ralph lauren cool av mamma. den är good! hoppas nu bara att jag inte får utslag av den, för min hur är så himla känslig. idag får den faktiskt tåla lite parfym.
ses på stan!

bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0