det här är början på en ny tid

jag måste bara slänga in en bild
den var fin och nyår var fint, fast det har jag kanske redan sagt
året var fint när det gäller filmer med, ta bara pans labyrint och this is england
om jag orkar ska jag sammanfatta årets höjdarfilmer och dissa några, om jag orkar.
vad jag inte orkar är att ta av mig mina äckliga arbetskläder. för hilvede, ska ta av dem nu bara för det. äckligt. är man lat så är man.
jag tänkte se dagbok från en motorcykel ikväll. det är sådanna filmer som den som får mig att vilja ta upp spanskan igen. jag ska, i sinom tid. språk är lätt så varför inte ge det lite tid? i will. morfar bandar filmen ikväll istället. nu ska jag släppa internet för ikväll och njuta av tre lediga dagar. jag ska vila ut mig. ha lite lov. för det är jag värd.
gott nytt år allesammans, hoppas 2008 blir dubbelt så bra som 2007.

image566

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0