det regnar så fint

jag sitter och tänker en massa på vad jag vill plugga till senare i livet. marinbiologi, miljövetenskap, u-landskunskap eller något helt annat? i dont know. men en sak som jag kan stryka från min lista är att bli officer. jag gjorde det där testet på internet. höll på att tuppa av. den där mannen som man ska lyssna till för att få reda på vad man ska göra var så läskig och ja, jag klarade testet men jag var varken sämre eller bättre än snittet i sverige. kasst. inget militär för min del! testa här!

nu ska jag in i duschen så jag inte är alltför skabbig ikväll. jag menar, det är ju gamla hederliga espresso house som vi ska till! ojojoj! att jag sedan ska möta upp charlotte och matilda som alltid är lika fräscha gör det inte bättre. neej just kidding! men fan, charlotte är nog redigt brun nu. tur att jag har matilda med mig då ;D haha det blev fel. nu går jag,

bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0