exakt fem månader kvar

woho vad jag sovit bort dessa tre senaste dagarna. vaknat elva varje dag, inte bra men vafan, det är ju lov!
på två timmar har jag idag hunnit köpa lite varor till ikväll i mataffären, lämnat cykeln för reparation och fikat med morfar. ändå lite skillat. han lämnade för övrigt dagbok från en motorcykel till mig. fin film, ska få mamma att se den med mig någon dag snart.
ska sticka ner en sväng till stan och byta mobilabonnemang, eller rättare sagt ta bort det och skaffa sånt med kontantkort, refil? mamma ska bara sluta jobba först.
jag tror jag ska försöka mig på en labbrapport idag i biotekniken. bara någon i halvklassen är inne på msn så man kan få hjälp med att uppfriska minnet.
haha såg att pau såg den serien igår. ååh vad den är kass! var det ingen som såg jane eyre på ettan eller tvåan? den var så braa! men nu är det slut med den. vad jag älskar dessa serier, synd bara att de tar slut lika fort som de började.
nu har jag laddat ner stardust. den har fått bra kritik här och där men även kass så jag känner inte riktigt att jag vill slösa trettio kronor på den i videobutiken. oops. så kan det gå. jag måste sluta vara olaglig, eller iaf ta väck filmerna när jag sett dem. med det sagt ska jag nog se filmen innan jag sticker ner till triangeln.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0