hata onsdagar!

dessa dagarna tar kål på mig. slutade för en timme sedan. har precis ätit. borde plugga men fy tusan heller. jag vill sova en stund. eller ska bara skriva över lite om labbrapporten till datorn och skicka iväg. yes, jag fick goody på mitt arbete i biotekniken, det fick inte pluggisarna i klassen! haha!
fan vad alla snackar om att åka iväg hit och dit. två i klassen är i egypten just nu, på fredag åker viktor till saalbach för att åka skidor, nästa fredag gör marco likadant och nu snackar theo om att sticka iväg till kanarieöarna. jag vill också bort! jag hade gett allt för att få åka till egypten under påsklovet, trettio grader och fin dykning hade inte suttit fel. men istället sitter man här hemma och klagar. alla gör det har jag märkt. det enda vi snackade om idag var vad man ska göra efter gymnasiet. maria ska kanske flytta till belgien, hehe. nån annan ska jorden runt och nån ska till england. hoppas det blir så då.
det som var sjukt härligt idag var att bioteknikprovet nästa vecka är inställt eftersom vi har öppet hus dagen innan. men mindre härligt är att jag måste vara närvarande vid öppet hus. fuck. bluäh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0