heat dies down

jag har tillbringat nästan tolv timmar idag i skolan. det är rekord som tusan. nu är provet över och likaså öppet hus. jag älskar bioteknik och mikrobiologi som sagt (jag vet att jag är en n.e.r.d.) men ja geovanni fick mig att tänka på ett annat yrke. biomedicinsk analytiker, låter det något för dig? att sitta och labba med blod och allt sånt som vi får göra på biotekniken. ändå soft. se vem som har sjukdomar hit och dit, kanske sticka utomlands till något u-land och hjälpa där. jag vet inte, men man börjar ju tänka. eller kanske fortfarande marinbiologi. jag har lite koll, jag får se. har ni koll på vad ni vill bli? <inget svar>.

hur som helst är religionen inställd imorgonbitti, sovmorgon! biotekniken är glesad och matten har inte jag. det betyder skola 10-13.20. till 12,40 om jag har tur om svenskan är inställd iom samma lärare som i religionen, intressant va? det känns bra med sådana dagar. riktigt bra. nu har jag tid att plugga biologi imorgon, hoppas nu verkligen att man gör det. borde tillbringa mer tid på stadsbiblioteket men ja, det blir inte så bara.

ikväll är det HOUSE. gotta love him. innan dess lite musik och sånt trams. fan vad skönt att denna dag är över!

adios mi amigos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0