I am legend

JAG ÄR SÅ JÄVLA STOLT ÖVER MIG SJÄLV!
jag tittade precis på "I am legend".
en man blir ensam kvar på jorden då man trott att man kunnat utrota cancer men istället har de som fått vaccinet blivit konstiga och mördarmänniskor, typ zombies. jag vågade se den! ni vet hur jävla rädd jag är för sånna jaga-filmer där man får panik hela tiden. så lyckades jag se den själv! det känns sjukt bra! jag är stolt över mig själv och vilken adrenalinkick! haha jag är galen men jag älskar och hatar kickar, i detta fall det förstnämnda. filmen var faktiskt grymt bra. den bästa "zombiefilmen" om man nu ska kalla den för det. riktigt bra i skräck genren om man nu ska kalla den för det. den kanske är bra för att det för en gångs skull är en bra skådespelare som är med. japp, will smith. jag sa det. efter att ha sett "the pursuit of happyness", gillar jag killen. den filmen är verkligen sevärd!
yeah!


image621


nu har jag sett film och sovit istället för att plugga, bra linn! nej det var värt det ;)
NU BLIR DET HANDBOLL 20.15 !
FYFAN VAD JAG LÄNGTAT EFTER ATT DET SKA BÖRJA! EM!

SVERIGE-ISLAND 20.15
vilket lag ska man heja på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0