jag är så jävla kass.

just nu längtar jag bara till fredagskvällen med charlotte. det ska bli så härligt att gå ut med henne, det är alldeles för sällan man gör det. innan dess, lite drinkar som hon är bäst på att blanda!
för just nu är det bara fet jävla ångest inför skolan. imorgon blir det matteprov, jaa jag måste tenta upp matte d för att jag suger och totalsket i den kursen förra året. jag hoppas att jag fixar det. såklart har jag inte pluggat så mycket. jag tror på mig själv och hoppas att det räcker. jag orkar inte. inte alls. sen är det fysikprov på fredag, det är något jag verkligen måste sätta det med. ååh jag hatar dessa ångestfyllda veckor. jag stannade såklart hemma från skolan idag för att plugga. javisst. hrmp. vad gjorde jag? joo det ska jag säga. jag tog mig en liten sovmorgon, köpte frukost, läste tidning extra länge, pluggade liite matte och sen fick jag för mig att se en film. jag kollade igenom min lista och såklart ser jag att jag har en med brad pitt och casey affleck (ny favorit?). jag tänkte att jag bara ska se början av den. jag snackar om mordet på jesse james. ååh gissa vem som är med i filmen?! självaste psykot från den gröna milen. ni vet den filmen med tom hanks som fångvaktare och den svarta mannen som hålls fången i väntan på att hamna i den elektriska stolen för ett mord som han begått eller inte begått (vågar inte säga det här). så finns det då den där sjukt duktiga skådespelaren som ser så jävla konstig ut och är helt sinnesrubbad. iaf, när jag sätter på filmen med brad pitt och ser att den snubben är med måste jag bara se den. ett problem - den är 2 h 40 min lång. så nu sitter jag här. lyssnar på cardigans och har noll motivation till att plugga. det blir alltid såhär. varför älskar jag filmer och hatar skolan? men åååh vad filmen är bra!! ja, ni har säkert hört talas om jesse james som förmodligen är den största och kändaste rånaren genom tiderna. iaf i amerika. mordet på honom av den fega bob ford får man se i den. riktigt bra film. annorlunda för vissa kanske, men det gör er säkert inget då brad pitt ändå är med :) se den!

nu ska jag försöka plugga. jag lovar er, det blir inget av det. försöka går ju. önska mig lycka till på provet imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0