live and learn

åh, jag måste verkligen ta och köpa mig en dagbok med ett stort fett lås. jag vill bara skriva av mig en massa hela tiden. men jag orkar liksom inte för hand. det här är mycket enklare. men jag vill inte skriva allt här. men så här mycket kan jag säga er, det är jävligt mycket som snurrar runt i mitt huvud just nu. jag behöver charlotte eller viktor! gha, det är nu!

matten går bara inte, sätter jag mig och kollar igenom exemplena går det bra, ska jag sätta mig ner och göra en massa övningar får jag panik och kastar iväg matteboken.
jag har däremot gjort fem uppgifter i fysiken sedan jag skrev sist, ändå bra. sätter jag mig bara ner med det går det men åh, varför orkar jag aldrig. jag får panik ju. tänk om jag inte klarar provet imorgon. ååh det måste jag!

image636

den bjuder jag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0