me and mr jones

det var sjukt jobbigt att gå till skolan idag. men fysik två timmar med cool vikarie som spelar i band skulle man väl klara. sedan mobbade jag alla när jag gick hem vid halv elva. stack och köpte kebab och sen såg jag en kass film som jag nästan somnade till. efter det sov jag två timmar, det var skönt. sedan ringde jag mamma och sa att jag inte ville med och handla, hon blev sur. oops. men kolla vädret och jag är så himla skabbig. jag lyssnar på amy winehouse istället (HON HAR KLIPPT AV KRÅKBOET OCH BLEKT HÅRET) och ska skriva lite historia. kom på att jag som vanligt inte har något att ta på mig till ikväll. riktigt jobbigt. det är alltid så. nu är allt i smutsen dessutom. ja, vi får se hur det går. bläh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0