moviestar

fy fan för matten. jag orkar inte mer. eller ja, det är väl mer så att jag inte orkar börja riktigt. det går segt som fan. sen är det fysikprov på fredag, det kommer också gå segt och dåligt om jag inte börjar med det typ nu. blä, orkar inte. jävla skitskola. bläh.
jajajajaja jag ska se finalen i handboll senare idag tror jag, heja danmark! jag får väl kanske plugga lite medans jag ser på det (haha). nu ska jag se film! vad annars liksom. men det är det söndagarna och alla andra dagar är til för! ser man inte minst en film om dagen mår man dåligt! så se ni era kassa serier på tv så ska jag se någon bra film. ååååååh jag har laddat ner death at a funeral, måste se den med mamma snart. den verkar så bra och rolig! vi älskar riktigt engelska filmer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0