nothing else matters

bläh, konstig dag. kunde inte somna inatt, precis som det brukar vara nu. jag tror jag får igen för båtresan mot dubrovnik då jag la mig ner, log mot anna och jävlades. somnade direkt och sov nästan under hela båtresan dit (7 timmar). det var jag, kunde somna var som helst, när som helst. den gången mitt på golvet, på med brillorna och med skrikande ungar bredvid mig. det var lugnt. så lugnt. DÅ. åååh snälla låt mig få tillbaka det!
jag kunde visserligen somna nu efter skolan (provet gick skit =/) och när jag vaknade höll det på att mörkna. jag sprang omkring i lägenheten i två minuter och letade efter en klockan och kläder. klockan var halv fem, på eftermiddagen. jag är fuckad.



jag i härligt tillstånd på båten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0