ready to begin

jag tror att alla hade en finfin kväll och fy vad jag var bakis idag. gun frågade mig hur jag mådde och jag missade att säga hej till min chef. till slut stod han framför mig och bara heeeeeej linn med värsta feta leendet. det kändes bra. vad som känns ännu bättre är att min lön som jag får den 25e är så stor så jag inte vet var jag ska ta mig till. jag är glad, så jävla glad. jag får nog hurra ensam ikväll för mamma ska minsann ut. sjukt men sant, och jag är väldans glad för hennes skull. tänk om hon hittar en sån fin kille. man kan hoppas för hennes skull. inte för att hon är den som letar. hon är tio gånger mer off än vad jag är.
nu ska jag nog läsa bridget jones eller något och bakisäta som hon är så jävla bra på. yeah.

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0