redan ny vecka

pretty good. min labbhandledning är nu färdig, finally! jag ska bara skriva in resultatet (behöver en bild) och en liten fiffig slutsats som jag får klura på imorgon när jag fått se resultatet. ändå härligt att ha gjort det lilla idag.
oj vad tiden går! snart slut på lovet =/
i veckan ska jag fan plugga isönder mig för historian, jag måste sätta mvg. jag hoppas nu att jag verkligen gör det. vi får se. inte idag dock. nu ska jag äta knäckebröd eller något annat gott.
ikväll får man träffa charlotte! .. och matilda :D:D

Kommentarer
Postat av: Fridah

ha en fortsatt mysig dag, :)

2008-01-07 @ 13:42:01
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: matilda

haahah ...och matilda! hah

2008-01-07 @ 14:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0