seaside

snackade med fina charlotte innan idag. det är synd om henne för hon jobbar 18.00-04.00 idag. det är helt sjukt. nåja, hon gillar det iaf :)

nu sitter jag med matten och försöker. det tog mig en halvtimme att göra första talet. jag fick smått panik över att inte kunna det men det var såklart miniräknaren som var felinställd, på radianer istället för grader, doh!

nej nu skrev jag en massa om igår men det är för privat och jag tycker om hemlisar så haha, sudd sudd!

jajajaja. jag har en massa filmer som bara väntar på mig men jag vet inte. jag tror jag ska se high fidelity ikväll på tv för den är bra om någon! en film i min smak. japp, det här är bara nonsens men det pirrar i magen min. kurrar med, kan vara för att jag inte ätit ett skit idag. mamma är på tjejmiddag och jag orkar inte fixa eller köpa något. det känns bara bakis och inte äta idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0