start enjoying life

jag lyssnar på keane och njuter! det har varit en fin kväll. nu har mamma precis gått med beggy till nåt uteställe. och fyfan vad jag har en snygg mamma, det är helt sinnes! helt svart förutom nåt coolt på tröjan. ah. jag kanske lägger upp en bild nån dag om jag får. jag var bara tvungen att föreviga det fina.

annars såg jag stjärnorna på slottet ikväll, eller en bit av det. jag blir helt tagen av peter stormare, han verkar vara en så fin man. riktigt snäll och så. jag har även hunnit se ett avsnitt av senaste greys anatomy, äntligen verkar strejken i hollywood vara över för nu fick jag se det =) fyfan vad jag bölade, som alltid då. nu lyssnar jag på a bad dream live och jag blir gråtfärdig igen. jag bara gråter en massa nu. inte för mig själv för jag mår ganska bra faktiskt för tillfället men för en massa andra saker. för folk, för serier, för filmer, för allt som inte handlar om mig. det är ganska skönt för en gångs skull faktiskt. att gråta, det är inte fullt så jobbigt just nu. eh, ja weird. ni fattar, kanske, ja.


I wake up,
it's a bad dream,
no one on my side
I was fighting,
but I just feel too tired
to be fighting.
Guess I'm not the fighting kind.
Wouldn't mind it
if you were by my side,
but you're long gone,
yeah you're long gone now.

image585


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0