superliga

denna dag var fin. lugn och fin. eller ja, jag stack en sväng in om mobilia för att hitta ploppar till mina hörlurar. det var vid tolv tiden och det kryllade av folk. löööning! japp, mitt kvitto från kontot var fint idag, hihi.
ikväll vankas utgång. jag känner mer för att sitta med en öl på möllan och njuta av fredagen med vänner. men kb igen kanske blir kul? extra mycket folk tror jag det blir, sen är ju nathalie där!

åååh idag såg jag vilka artister som kommer till festivalen siesta! jag vill egentligen inte till fjortisfestivalen men guess what!
NEPHEW KOMMER DIT! DET BLIR JAG OCH DANSKARNA IGEN! OCH CHARLOTTE, JAG SKA ÖVERTALA HENNE! ÅÅÅH MINNEN FRÅN HULTSFRED KOMMER TILLBAKA.
världens bästa danska band!

jag ska nu visa er en låt från deras spelning på roskilde 2007. på hultsfred var det litet tält, på roskilde orange stage! ni behöver inte se hela klippet men se åtminstonde början och fatta så jävla mycket folk det är på roskilde! när kameran tittar ut över folket vid orange stage. det är sjukt! kan ni fatta att tio personer blev nertrampade på den platsen 2000. nu har de ändå fler galler så att det inte blir lika trångt. snälla, kolla bara i början så ser ni vad jag menar. det är världens bästa känsla att stå där på den platsen och se ett sjukt bra band. strokes för mig 2006 exakt där. vad blir det 2008?
(bry er inte om han LOC som sjunger med till nephews, den skalliga är alltså LOC. det är INTE han jag gillar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0