white lies

asså det går bara inte. bläh. jäkla tur att theo ringde innan så man iaf snackade ihop sig om frågorna i en halvtimme. det är allt. orkaaaa. imorgon är det dessutom öppet hus och jag måste gå för att jag skolkade förra gången (you know i´m no good). så jäkla dumt att jag skolkade idag med. bluäh. haha på en kort dag dessutom. jag suger. lyssnar på paolo nutini som fan och tittar mig omkring i rummet. så jävla besviken, jag borde städa och köpa nya grejjer men orka det. haha såg precis att julstrumpan hänger kvar, måste ta ner den. åh vad dessa dagar är dryga, de som man säger nej till fika och allt annat för att plugga men ändå bara sitter inne och har ångest för att plugga. jag bara sitter! vafaaan.
bläh, fyfan för imorgon. lektioner 8.15-16.00 sen öppet hus sex till åtta. vafan ska jag säga för bra om min skola? jag hoppas jag får gå tidigare. åååååh det har gått en vecka och jag är redan bäng i huvudet. snälla ångest gå och lägg dig.
hoppas att det fixar sig för alla er andra däruute,
bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0