drinks on you?

jag spyr på ica.
fyfan vad det är tråkigt och jobbigt!
tiden står still, alla är jobbiga och jag är kinkig.
men klart man blir det när man har en tågluff runt hörnet!
inte blir det bättre av att kalle snackar på msn när han borde jobba. det enda han gör är att vara där. befinna sig på jobbet och håva in massa pengar. och titta på filmer. vilka fasoner! jag vill också!
men jag får nöja mig med att jag bara har hm, lördag, söndag, tisdag, torsdag och fredag kvar! 5 days left! eller make it 7! jag tror jag ska jobba nästa helg med. iaf minst en dag. det är svårt att tacka nej till 100% OB.
ikväll ska jag nog dricka drinkar med kalle på debaser, för det har Vi (jag) förtjänat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0