THE HOBBIT

är det bara jag som följer filmen the hobbit med spänning? eller jaa, hur castingarna går osv. ni vet, filmen om bilbo och hans upptäcktsfärder innan frodo. baserad på boken bilbo som tolkien skrev innan den kända trilogin.
ååååååh vad jag undrar vem som ska spela bilbo! folk som är ett kanske är jack black (not gonna happen!!!!!) kolla in detta youtubeklippet när han gör en parodi så fattar ni. MAN MÅSTE TA SAGAN OM RINGEN PÅ ALLVAR!
andra tänkta för rollen är daniel radcliffe från harry potter (snälla skona oss), nån snubbe jag inte känner igen och james mcavoy. jag äälskar honom i "atonement" och "en ung jane austen" men är han up for this? vi får se hur det blir med honom. en källa säger att han vill spela bilbo och en annan att han inte alls vill. jag menar, man tar detta på blodigt allvar! aragorn kanske ska vara med i filmen med. en snygg viggo mortensen är aldrig fel. och att ian mckellen ska spela gandalf igen är det bästa. han är den bästa. gandalf är den bästa.

FATTAR NI SÅ JÄVLA PEPP JAG ÄR PÅ DESSA TVÅ FILMER!!??
så himla pepp att jag vill åka till inspelningen när den startar och agera statist bara för att få ta del av hela atmosfären, kanske få en pytteglimt av skådespelarna och se hur allt är uppbyggt. åååh jag vill se en premiär nuuu men man får väl vänta till 2011.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0