today is a good day

idag har jag hunnit med massa!
ställde klockan på åtta och kom upp halv nio! sen dess har jag hunnit köpa en ostbulle, gå till um, handlat en scarf på humana, 2 pocketböcker på myrorna, en bh, mini deodorant och en fin klänning på lindex, växlat pengar, köpt ett par örhängen på indiska och en bikiniöverdel på stadium. och klockan är inte ens ett! bra är väl det för jag börjar jobba två. wee. zz. nej ska inte klaga egentligen. bara idag till 21.15 och sen imorgon 7.45-14. efter det blir det att fixa det sista inför tågluffen, få lite sömn och sedan möta upp med sara och matilda för partey i köpenhamn med min kusin och hans vänner! waaah :D

 

Kommentarer
Postat av: pau

och lilla jag!

2008-07-11 @ 16:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0